Γίνε πυροσβέστης και σώσε την Παναγία των Παρισίων: Βιντεοπαιχνίδι εικονικής πραγματικότητας [βίντεο]

French firemen spray water to extinguish a fire as flames are burning the roof of the Notre-Dame Cathedral in Paris, France, 15 April 2019. A fire started in the late afternoon in one of the most visited monuments of the French capital. EPA, JULIEN DE ROSA




Στις 15 Απριλίου του 2019, ξέσπασε πυρκαγιά στη Notre-Dame στο Παρίσι. Ο Jean-Jacques Annaud, στην ταινία «Notre-Dame brûle» (Η Νοτρ Νταμ καίγεται), αφηγήθηκε το τι συνέβη εκείνη την ημέρα και τις προσπάθειες της πυροσβεστικής να περισώσει το τοπόσημο.

Ο Γάλλος σκηνοθέτης προσέγγισε τη Ubisoft προτείνοντας τη δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού που θα συνόδευε την ταινία.

Προσφάτως, η εταιρεία παρουσίασε, σε συνεργασία με την Pathé Films και τον ίδιο τον Annaud, το «Save Notre-Dame on Fire» ως μια «για πολλούς παίκτες εικονικής πραγματικότητας εμπειρία escape-room, η οποία δίνει στους χρήστες τον ρόλο των πυροσβεστών και τους θέτει την πρόκληση να σώσουν τα ιερά κειμήλια και να σβήσουν τις φλόγες πριν τελειώσει ο προβλεπόμενος χρόνος», όπως σημείωσε ο δημοσιογράφος Mikel Reparaz στη συνέντευξη που πήρε από μέλη της Ubisoft.

Το στέλεχος της εταιρείας βιντεοπαιχνιδιών Deborah Papiernik σημείωσε ότι η εικονική επιχείρηση διάσωσης είναι ένα είδος «edutainment» – σύνθετη λέξη από «education» και «entertainment» –, αναδεικνύοντας την ιστορική σημασία του καθεδρικού και την ανάγκη αποκατάστασής του. Επιπλέον, το ότι σχεδιάστηκε για πολλούς χρήστες «αποτίει φόρο τιμής στη δουλειά των πυροσβεστών, στην οποία η συνεργασία και η επικοινωνία είναι θεμελιώδης παράμετρος».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Fast Company (@fastcompany)

Η Ubisoft έχει εμπειρία στην απεικόνιση του καθεδρικού, όπως όλοι γνωρίζουμε από το βιντεοπαιχνίδι του 2014 «Assasin’s Creed Unity». Ωστόσο, στο «Save Notre-Dame on Fire» η ψηφιακή απεικόνιση έχει ανέβει βαθμίδα· πήραν ένα μοντέλο του 2014 εικονικής πραγματικότητας του καθεδρικού και το εκλέπτυναν όσο το δυνατόν περισσότερο για να αναπαρίστανται οι τελευταίες αρχιτεκτονικές προσθήκες.

Επίσης, βάσισαν μεγάλο μέρος του περιεχομένου του βιντεοπαιχνιδιού σε έρευνα που έκανε και συνεντεύξεις που πήρε ο Annaud για την ταινία του.

«Έπρεπε να προσθέσουμε το βορεινό κωδωνοστάσιο και την Παρθένο να κρατά το Θείο Βρέφος, το οποίο έχει κεντρική θέση και στην ταινία. Επιπλέον, προσθέσαμε σκαλωσιές – γιατί υπήρχαν σκαλωσιές γύρω από τη Notre-Dame όταν καιγόταν – και τη σύγχρονη Αγία Τράπεζα επίσης.

Στοιχεία σαν αυτά είναι πολύ σημαντικά, διότι αφηγούμαστε την ιστορία της πυρκαγιάς και αυτά δεν υπήρχαν στο μοντέλο που είχαμε» υπογράμμισε η Deborah Papiernik.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ // Βασίλης Τσεκούρας
Αθήνα, Ελλάδα

Μια πέτρα από το σημείο που βαπτίστηκε ο Ιησούς στην Ιορδανία, τοποθετήθηκε στο πιο ψηλό ξωκλήσι του Ολύμπου [Photos]

Ακολουθήστε τη HELLAS JOURNAL στη NEWS GOOGLE

Hellasjournal - Newsletter


%d bloggers like this: