Η τραγουδίστρια Χριστιάνα, σε ηλικία 68 ετών έχασε την μάχη με την επάρατο νόσο: Είχε αφήσει εποχή… (video)

Η τραγουδίστρια Χριστιάνα είχε αφήσει εποχή με την καταπληκτική φωνή της. Photo via You Tube




Η Χριστιάνα «έφυγε» από τη ζωή σε ηλικία 68 ετών νικημένη από τον καρκίνο, ενώ ήταν γνωστό ότι εδώ και καιρό έπασχε από άνοια.

Η Χριστιάνα Λαβίδα, που έγινε γνωστή με το μικρό της όνομα, γεννήθηκε στην Αθήνα το 1953. Η τραγουδίστρια είχε αφήσει εποχή με την καταπληκτική φωνή της, την εντυπωσιακή εμφάνισή της, το ερμηνευτικό της στυλ τις δεκαετίες ’70 και ’80.

Είναι αδελφή της τραγουδίστριας Βασιλικής Λαβίνα, συζύγου του συνθέτη Γιάννη Μαρκόπουλου και εξαδέλφη της Ελένης Βιτάλη. Συνεργάστηκε με σπουδαίους καλλιτέχνες και δημιουργούς.

Στη δισκογραφία της περιλαμβάνονται μεγάλες επιτυχίες όπως τα τραγούδια «Τα Κύθηρα ποτέ δεν θα τα βρούμε», «Τα μάτια σου», «Τι να μας κάνει η νύχτα», «Σαριμπιντάμ», «Η νύχτα θέλει», «Εβγα, τελάλη μου», «Χόρεψε με ένα ταγκό», «Μίλα μου» (με τον Δάκη) και βέβαια το περίφημο «Τελειώσαμε λοιπόν».

Συνεργάστηκε με σημαντικούς συνθέτες όπως ο Απόστολος Καλδάρας, ο Γιώργος Κατσαρός, ο Θανάσης Πολυκανδριώτης, ο Σταμάτης Κραουνάκης κ.α. ενώ η υπέροχη φωνή της συνδυάστηκε με αγαπημένα διαχρονικά τραγούδια μεταξύ των οποίων και τα «Τελειώσαμε λοιπόν», σε στίχους Γιάννη Πάριου, «Τα Κύθηρα ποτέ δεν θα τα βρούμε», «Τα μάτια σου», «Τι να μας κάνει η νύχτα», «Σαριμπιντάμ», «Η νύχτα θέλει», «Έβγα, τελάλη μου», «Χόρεψε με ένα ταγκό», το ερωτικό ντουέτο με τον Δάκη «Μίλα μου» κ.α.

Αν και προικισμένη με φυσική ομορφιά, που ήταν αδύνατο να περάσει απαρατήρητη, και με εκείνα τα γκριζοπράσινα μάτια που μάγευαν από το πρώτο βλέμμα, η Χριστιάνα χρησιμοποίησε την εικόνα όχι ως διαβατήριο στην καριέρα της αλλά ως μέσο υποστήριξης της δουλειάς της.

Δεν δίσταζε μάλιστα να κάνει τολμηρές επιλογές όσον αφορά στην εξωτερική της εμφάνιση, όπως το κοντοκουρεμένο αλά γκαρσόν μαλλί της που έγινε κυρίαρχη τάση της εποχής. Μόδα δημιουργούσε και με τα ρούχα που επέλεγε για τις εμφανίσεις της στις μεγαλύτερες πίστες της Αθήνας όπου τραγουδούσε για αρκετά χρόνια.

Εξίσου τολμηρή όμως ήταν και στις επαγγελματικές της επιλογές. Ήταν από τις πρώτες γυναίκες τραγουδίστριες που συνδύασε την ερμηνεία με την χορογραφημένη κίνηση, θέτοντας τις βάσεις για την γέννηση των λαμπερών σόου στα νυχτερινά κέντρα. Οι θαυμαστές της, πολλοί και φανατικοί, ανάμεσά τους και κάποιοι από τους πιο ισχυρούς οικονομικά ανθρώπους της εποχής.

Εκείνη, ωστόσο, αντί να εξαργυρώσει την μεγάλη επιτυχία της, διψασμένη από την ακόρεστη ανάγκη της για νέες καλλιτεχνικές εξερευνήσεις, θα εγκαταλείψει τις πίστες, στο απόγειο της δόξας της, και θα στραφεί προς ένα νέο είδος ψυχαγωγίας που έχει στοιχεία γαλλικού καμπαρέ και επιθεώρησης.

Κι έπειτα, ενώ βρισκόταν στο απόγειο της καριέρα της και το όνομά της φιγούραρε με μεγάλα γράμματα της πιο λαμπερές πίστες της παραλιακής, εκείνη επιλέγει να δοκιμαστεί σε ένα διαφορετικό είδος ψυχαγωγίας. Το 1979 ανεβαίνει στη σκηνή του «Νοτούρνο», ένα music hall που λειτουργούσε στη στοά του Μπρόντγουεϊ, συνεργάζεται με την μεγάλη κυρία του ελαφρού τραγουδιού Καίτη Μπελίντα και τραγουδά με ευρωπαϊκό αέρα «Φώτα κι άλλα φώτα».

Χορτασμένη από εμπειρίες και επιτυχία η Χριστιάνα θα επιλέξει στην συνέχεια να αφοσιωθεί στην οικογένειά της και στο μεγάλωμα των δύο παιδιών της, κάνοντας, κατά καιρούς, κάποιες καλλιτεχνικές παρεμβάσεις, κυρίως μέσα από δισκογραφικές συνεργασίες με νέους δημιουργούς του έντεχνου ρεπερτορίου.

Με πληροφορίες ΑΠΕ-ΜΠΕ και Πρώτο Θέμα
ΑΘήνα, Ελλάδα

“Black Sunday” με 96 νεκρούς στην Ελλάδα: 3.823 νέα κρούσματα και 647 διασωληνωμένοι

Ακολουθήστε τη HELLAS JOURNAL στη NEWS GOOGLE

Hellasjournal - Newsletter


%d bloggers like this: