File Photo: Παραιτήθηκαν δημοσιογράφοι στην Ουκρανία. Φωτογραφία Pixabay.com

Παραιτήθηκαν Ουκρανοί δημοσιογράφοι από κανάλι, μετά την αγορά του από φιλορώσο

Ένας Ουκρανός, φιλορώσος βουλευτής αγόρασε έναν τηλεοπτικό ενημερωτικό σταθμό, γεγονός που οδήγησε στη μαζική παραίτηση δημοσιογράφων που φοβούνται ότι το κανάλι θα κάνει στροφή υπέρ της Μόσχας.

Ο Τάρας Κόζακ, της φιλορωσικής Πλατφόρμας της αντιπολίτευσης, έχει ήδη στην κατοχή του δύο ουκρανικά τηλεοπτικά κανάλια και αυτήν την εβδομάδα απέκτησε τον έλεγχο και του καναλιού ΖΙΚ.

Ο Κόζακ πρόσκειται στον Βίκτορ Μεντβέντσουκ, μια αμφιλεγόμενη προσωπικότητα στην Ουκρανία, λόγω των δεσμών του με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν. Ο Μεντβέντσουκ υποστηρίζει ότι ο Πούτιν είναι ο νονός της μιας από τις κόρες του.

Ο δημοσιογράφος Ρομάν Νετζέλσκι, ο ένας από τους πέντε δημοσιογράφους που παραιτήθηκαν από τον ΖΙΚ μαζί με τον πρόεδρο-διευθύνοντα σύμβουλο, είπε ότι θεωρεί πως ο σταθμός ελέγχεται πλέον από τον ίδιο τον Μεντβέμτσουκ.

“Ο Μεντβέντσουκ είναι εχθρός της πατρίδας μου, ένας δολοφόνος του παρελθόντος και του μέλλοντος”, έγραψε εξάλλου ο συνάδελφός του, Βάχτανγκ Κιπιάνι, ανακοινώνοντας και τη δική του παραίτηση.

“Είναι δύσκολο να πούμε ποιο είναι το χειρότερο: ένα ρωσικό άρμα στη διαχωριστική γραμμή ή ένα κανάλι… που ανήκει πρακτικά σε έναν συγγενή του Βλαντίμιρ Πούτιν”, σχολίασε ο Μουστάφα Ναγιέμ, ένας Ουκρανός βουλευτής, ο οποίος θεωρεί ότι η εξαγορά αυτή συνιστά μια πρόκληση για τον νέο πρόεδρο της χώρας, τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Πρώτο το δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 την Παρασκευή: Σχεδόν τα ίδια ποσοστά και ο ALPHA

Be the first to comment on "Παραιτήθηκαν Ουκρανοί δημοσιογράφοι από κανάλι, μετά την αγορά του από φιλορώσο"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*