American singer Madonna (C) performing at the Grand Final of the 64th annual Eurovision Song Contest (ESC) at the Expo Tel Aviv in Tel Aviv. PA, ORIT PNINI, ISRAELI BROADCASTING UNION
Η Μαντόνα δέχθηκε σκληρή κριτική για την εμφάνισή της στον Διαγωνισμό Τραγουδιού Eurovision 2019.
Τώρα ένα άρθρο που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «New York Times» προκάλεσε τη δριμεία αντίδρασή της.
Το άρθρο με τίτλο «Μαντόνα στην ηλικία των 60 ετών» γράφει η «βασίλισσα της ποπ» σε ανάρτησή της στο Instagram «ξεχειλίζει από ατελείωτα σχόλια για την ηλικία μου που δεν θα είχαν αναφερθεί ποτέ αν ήμουν άνδρας».
Η τραγουδίστρια τονίζει ακόμη ότι αισθάνεται ότι “βιάστηκε” από το άρθρο των «New York Times».
Αναφέρει ακόμη ότι πέρασε «ημέρες και ώρες και μήνες» με τη συντάκτρια του άρθρου, τη δημοσιογράφο ελληνικής καταγωγής Vanessa Grigoriadis και της έδωσε πρόσβαση σε έναν κόσμο, που είναι αποκλεισμένος σε πολλούς.
Στο άρθρο των «NYT» η δημοσιογράφος περιγράφει πώς η Μαντόνα, στην κορύφωση της καριέρας της τη δεκαετία του 1980, έγινε «άκρως αυτοβιογραφική, υπερ-αυτοπροσδιορισμένη, υπερσεξουαλική θηλυκή ποπ σταρ» και έγινε το κυρίαρχο μοντέλο της θηλυκότητας στις ΗΠΑ. Όμως είναι μία 60χρονη που αναζητά τη θέση της ανάμεσα σε καλλιτέχνες που είναι «δύο γενιές νεότεροι».
Στο άρθρο αυτό, η Μαντόνα αναφέρεται στη συνεργασία που είχε με τον κατηγορούμενο για βιασμούς και σεξουαλική κακοποίηση παραγωγό του Χόλιγουντ, Χάρβεϊ Γουάινστιν όταν η εταιρεία του είχε τη διανομή του ντοκιμαντέρ «Truth or Dare» το 1991.
Η Μαντόνα αναφέρει ότι χάρηκε όταν είδε την πτώση του Γουάινστιν το 2017, όταν πολλές γυναίκες διατύπωσαν ανοιχτά καταγγελίες εναντίον του για σεξουαλική κακοποίηση και επίθεση.
«Ήταν καλό που κάποιος που εκμεταλλευόταν τη δύναμή του για τόσα χρόνια κλήθηκε να λογοδοτήσει» τονίζει .
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
O Ορλάντο Μπλουμ επιστρέφει σε ταινίες high fantasy: Μαζί του η Ντελεβίν